onsdag den 3. februar 2010

Ski + Sne + Mig... = Ikke godt kombi og en forstuet tommelfinger..

Jeps.. det er på alle måder en dårlig dag !
Efter man er kommet hjem fra skole ringer ens lære og siger man ikke har ryddet ordentligt op og derfor skal man liiige komme der ned igen... og nu man er der kan man jo også lige rydde op efter alle de andre...
Derefter kommer jeg til (på en eller anden måde) at gå ind i vægen?
Øde ligger min stømpebukser fra woldford !
Hælder maling hele vejen ned af mig selv...
Også tænkte jeg at jeg da lige skulle ud og vise hvor prof jeg var på ski.. men nej, jeg kunne ikke rigtigt blive stående på skiende og derfor vælger jeg så at vældte og vride min tommel finger om!!
Jeg tror bare jeg går i seng så der ikke sker flere ulykker idag ):
... Godnat (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar