lørdag den 20. februar 2010

Mine bedste køb!!

Jelly Belly... Ja de var et af mine ynglings køb (:
Du kan blande i Illum til 25 pr 100 g
Faldt over denne vildt fede bluse i H & M til kun 129 DKK
Liggens fra H & M til 129 DKK
Min egen a Chanel taske fra Bianco til 180 DKK

Min lækre nye PINK læbestift fra MAC til 145 DKK
Uuuh... Har sukket efter denne sorte Chanel neglelak i sååååå lang tid nu
Købt i Magasin til 175 DKK
Mit armbånd fra 1001 perle til sølle 15 DKK

Og... mine øreringe fra 1001 perle til ca 70 pr. ørering så 140 for dette par (:
Og sidst, men ikke mindst mine fine nye strømpebukser med hjerter fra BIK BOK til 69 DKK

Så folkens, det er så alle mine "bedste" køb... ikke fordi jeg ikke elsker alt det andet meeen ... alle har vel deres favorit køb efter en shopping tur (:
Go' Lørdag(aften)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar