fredag den 26. februar 2010

F E S T !

Glæder mig så meget il senere i aften for der er der dømt PARTY ;)
Det er gymnasiet her i byen der har fest og jeg har fået 2 billetter af min søster så skal det ned med min dejlige veninde Emelie...
... Lige nu sidder jeg og ligger neglelak og venter på Emelie skal komme og på at klokken bliver 21:00 så vi kan gå (:
Efter festen er der after party på det lokale "diskotek" det bliver altså bare SÅ fedt!!!
Når men nu ringer det på døren det er nok Emelie så nu skal der bare hygges og før festes (:
God fredag aften alle sammen!

2 kommentarer:

  1. jaaa, fest er godt. håber du hyggede dig.
    Flot blog du ellers har dig her, så jeg er blevet fast læser nu :)

    - Tanja - kig endligforbi hvis du får tid
    http://fun-blog-tanja.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. 1000 tak (:
    Og det er jo også altid godt med nye læser.
    vil da helt klart lige tage et kig forbi din blog (:

    SvarSlet