onsdag den 10. februar 2010

I will always love you guys !!!

Fra venstre Emelie, (som også har bloggen www.cocomarco.blogspot.com) Mig, Sabrina og Stine
Det er så mine 3 bedste veninder som jeg elsker helt ufatteliget højt!
Jeg kan virkelig ikke forstille mig min hverdag uden dem...
...Men om mindre end et halvt år kommer jeg ikke til at se dem hver dag mere fordi vi alle skal noget forskelligt Emelie tag i gym... og vi andre tag på efterskole, det vil sige at vi alle vil starte på en ny hverdag... med nye venner.
Det gør ond at tænke på at skulle undvære dem... men jeg ved også at der venter os alle 4 et stort nyt eventyr og jeg håber at vi om 80 år sidder alle sammen, sammen på en veranda og snakker om de gode gamle dage, for jeg ved vores venskab nok skal overleve!! (:

1 kommentar:

  1. Elsker også dig min darling! :) Det skal blive godt om 80 år når vi rigtig sidder der, med rynket hud, tyndt hår og gebis, og snakker om din flowerpower periode, Sabrinas gakkede ansigtsudtrygs, Stines spejder talenter og mit fashion misbrug :P

    SvarSlet