tirsdag den 9. marts 2010

Oscars 5 flotteste galla kjoler

Sarah Jessica Parker i Chanel Haute Couture
Penelope Cruz i Donna Karan
Carey Mulligan i Prada
Cameron Diaz i Oscar de la Renta
Anna Kendrick i Elie Saab Haute Couture

Endnu en gang er Oscar feberen over os og over alt ser du de smukke kjoler fra Galla aften.
Og jeg må sige... at der var hård konkurrence fra både Sandra Bullock, Zoe Saldana, Kristen Stewart og Amanda Seyfred om en plads på listen over mine 5 ynglings kjoler fra den aften.
Men det blev til de her 5.
Sarah Jessica Parker fordi hendes krop bær den Chanel kjole utrolig flot og så er kjolen altså også bare intet mindre end fantastisk!
Penelope Cruz fordi hun kan bære en så smuk rød kjole på den røde løber.. og fordi hun på en eller anden måde formår ikke at gøre den så enkel som den ville være på en hver anden!
Carey Mulligan FORDI HUN ER SEJ OG IKKE SOM ALLE ANDRE!
Cameron Diaz... jeg har altid misundet Cameron Diaz, jeg syntes hun er så smuk og en helt utrolig skuespillier. også er hendes kjole jo også bare gude smuk (det er de jo selvfølge alle 5 (Det er jo derfor jeg har valgt dem))
Anna Kendrick Fordi hun ikke flipper ud lige som alle os andre over at hun vinter bleg, men i stedet bruger det til at mixe det med en puder farvet kjole... den her kjole er helt klart en af mine yndlings!
Det var så Årets flotteste Oscar kjoler efter min mening (:
Og jeg undskylder også lige på vejne af msn for deres dårlig billede kvalitet

Ingen kommentarer:

Send en kommentar