torsdag den 4. marts 2010

Ny blog (:

God... aften (:
Sad lige og kiggede lidt på facebook, på hvad de forskellige havde skrevet i deres humør og så ser jeg at min gudmor som bor i Paris (hvilket også er min hjem by) havde lagt et blog link ud som hed MitParis så det tænkte jeg at jeg ligemåtte tjekke ud og til min store overraskelse ser jeg at det er hendes egen blog det er en andreledes blog hvis man kun plejer og læse fashion blogs men jeg syntes den er vildt god.
Det er en online guide over Paris som hun opdater dagligt.
Hun skriver om alle de små, hyggelige og oversete bistroer, hoteller og butikker. Hun anmelder de forskellige steder og giver dig en guid til en vidunderlig ferie i Paris, hvor du oplever Paris fra dets bedste side og "undgår" alle de vildt turistede steder.
I kan tjekke den ud på http://www.mitparis.wordpress.com/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar