onsdag den 27. januar 2010

Haute couture








Jeg syntes det er så vildt at man kan designe nogle så unike og spæciele kjoler at de ikke kanmåle sig med niget andet og ryger op i en kategori helt for sig selv!!
Som nu fx. de her kjoler jeg syntes de er så flotte og SÅ unike, hvordan for man en sådanne idé ?
Jeg kan godt selv lig og designe og syg mit eget tøj men ville aldrig få en sådan ide (;
Men det er vel også derfor at det er hedder haute couture og derfor at det ligger i en klasse for sig selv netop fordi at det er noget ikke alle bare kan designe det.
Haute couture er også fransk og betyder 'finere syning', man kan jo få det syget så det passer lige præcis til dig og ingen andre.. Haute couture er jo ikke bare noget der hænger i en butik med en størrelse også kan man prøve det!
Jeg må ærlig indrømme at jeg er totalt "blæst bag over"
//Sophie



Ingen kommentarer:

Send en kommentar