tirsdag den 26. januar 2010

Et hurtigt blog

Et hurtigt blog inden jeg går i seng efter en lang og stresset dag (der på alle måder er gået galt for mig, håber det vil gå bedre imorgen)
Faldt lige over de her super seje sko med en pistol som hæl, inden på en blog jeg desværrer har glemt hvad hedder de havde elleres en masse fede ting!
Men desværre må prøve at lede efter den imorgen for den tror jeg godt kunne gå hen og blive min nye ynglings blog.. lover jeg skriver hvad den hedder når jeg finder den så i kan tjekke alle deres fede ting ud!!
- i mellem tinden kan i jo altid gå over i højre side af bloggen hvorjeghar sat hjemmesiderne ind på nogle af de blogge som jeg følger (:
Når ja før jeg nu glemmer alt om det så kan det betale sig at sælgesit tøj bl.a. til veninderne 1. de er sjove at handle med og 2. man får en ferrer pris får tingende jeg har fx. tjent 800 idag ved at sælge lidt bluser og smykker så det er jo helt fint! (;
xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar