tirsdag den 28. december 2010

æææælsker efterskolelivet

I må undskylde jeg ikke har fået blogget det sidste stykke tid :s
men jeg er hele tiden travlt beskæftiget med  min efterskole og jeg elsker det.
indtil nu er der jo sket en masse, og jeg vil vise jer en masse billeder fra efterskolen indtil nu. 
Hele skolen til høst fest.
I tjekkiet da vi rappelde.
Vores eget wellness i Tjekkiet.
Den første dag.
Den første aften
Til Fodbold mod Høng
Et af de mange kærstepar på skolen.
Til idrætsdag.
Til idrætsdagen.
Til idrætsdagen med friskolen.
En af voresalt for lækre lærer (ham med kasketen)
Mit hold til idrætsdagen.
La cross til sport-adventure
Nogle dejlige piger til La cross.
Ved saltbæk strand

Ved saltbæk.
Nogle rigtig dejlige og søde piger!

3 kommentarer:

  1. du en freak, når du glemmer dine rumrums!

    SvarSlet
  2. efterskolelivet ser nice ud ! :)
    kunne godt finde på at tage på det næste år!

    JR..

    SvarSlet
  3. Du skal gi dig selv den oplevelse!! For mig har det været det bedste år i mit liv! :)

    SvarSlet